Bármilyen piacon is tevékenykedjen az ember, a siker alapjának a hosszútávú, win-win együttműködéseket gondoljuk. Legyen ez akár B2B, akár B2C relációban, minden esetben erre törekszünk. A következő történetek is mind ilyen együttműködésekből fakadtak.
Rendezvényszervezői példák:
Timmy Trumpet (2020-ban a világ 10. legjobb DJ-je * DJMAG) első európai fellépése nálunk történt (2015. április) - legyen szó bármilyen területről, az úttörő, innovatív stratégiában hiszünk. 2019-re Timmy Trumpet egyetlen éjszaka alatt az ország 2 gigantikus csarnokában lépett fel, a debreceni Főnix Csarnokban és a győri Audi Arénában - magángéppel átutaztatva.
Szlovák nyitás– 6.000 fő a pozsonyi Incheba Arénában a tavasz legnagyobb szlovák elektronikus zenei rendezvényén. A hazai rendezvényszervezői KKV-szektorban egyedülálló az ilyen mértékű külföldi terjeszkedés.
A volt Syma, mai BOK Csarnokban egyedülálló, elővételben teltházas elektronikus rendezvényt tudtunk tartani 2017 tavaszán.
Marketing-ügynökségi példák:
2019 óta a BOMBA! social media ügynökségeként büszkén tervezzük meg és állítjuk össze a cég Facebook és Instagram felületeinek a tartalmait és tartjuk a kapcsolatot a céggel együttműködö influencerekkel.
2016 óta a RIO Budapest klub programtervezése, -szervezése mellett a hely online kommunikációját mi látjuk el.
2013 óta cégünk bonyolítja a Városliget Café online kommunikációját.
Ilyen is – olyan is:
A WORLD IS MINE Radio Show a Radio 1 állandó esti műsora az ország vezetői lemezlovasaival és Juhász Gergővel. A műsorsáv korábbi hallgatottsági adatai sokszorosára növekedtek. Ennek keretein belül többször szerveztünk egy „VIRTUAL PARTY” névre hallgató, online és FM-en elérhető félnapos programot, aminek a közvetítése rendszerint a 2.000.000-s megtekintettséget is elérte.
A Ballantine’s Hard Fired hazai bevezető kampányban kiemelt országos részvételünk volt. Vidéken 30 „Hard Fired” rendezvény, majd kampányzárás 6.000 fős teltházzal Budapesten.
A teljes Bolt kampány előkészítése a teltházas Holi Peace fesztiválon. A Holi Peace himnusz (Metzker Viktória x MissMood x Dukai Regina – Titok) videoklipjének főszponzora volt a Bolt, így a rendezvény előkommunikációjában a kiemelt szerep mellett a helyszínen is domináns megjelenést alakítottunk ki: a szomszédos épületek vetítése, egyedi beléptetőpont, sokezer lufi, hostessakció.
Nemzetközi fellépők, akikkel dolgoztunk: (a teljesség igénye nélkül)