Bármilyen piacon is tevékenykedjen az ember, a siker alapjának a hosszútávú, win-win együttműködéseket gondoljuk. Legyen ez akár B2B, akár B2C relációban, minden esetben erre törekszünk. A következő történetek is mind ilyen együttműködésekből fakadtak.
Rendezvényszervezői példák:
- 2022-ben a Kincsem Park legendás helyszínén tarthattunk teltházas rendezvényt. Komoly kihívásokat tartogatott magában a terület, ahol nulláról kellett felépítenünk a HOLI PEACE Budapesthez szükséges alapokat.
- 2021 óta a Magyar Vasúttörténeti Park Orient Csarnokába szervezünk több ezer fős rendezvényeket, évi több alkalommal.
- Timmy Trumpet (2022-ben a világ 8. legjobb DJ-je * DJMAG) első európai fellépése WIM-en történt (2015. április) - legyen szó bármilyen területről, az úttörő, innovatív stratégiában hiszünk. 2019-re Timmy Trumpet egyetlen éjszaka alatt az ország 2 gigantikus csarnokában lépett fel, a debreceni Főnix Csarnokban és a győri Audi Arénában - magángéppel átutaztatva.
Marketing-ügynökségi példák:
- 2020 óta cégünk látja el a VALMAR zenekar teljes booking feladatait, akik 2023-ra az ország egyik legismertebb és legizgalmasabb produkciója lettek.
- 2021 óta a ROMKERT Budapest teljeskörű marketing-, és rendezvényszervező ügynökségeként dolgozunk.
- 2019 és 2021 között a BOMBA! social media ügynökségeként büszkén terveztük meg és állítottuk össze a cég Facebook és Instagram felületeinek a tartalmait és tartottuk a kapcsolatot a céggel együttműködö influencerekkel.
- 2016 és 2020 között a RIO Budapest klub programtervezése, -szervezése mellett a hely online kommunikációját mi látjuk el.
Ilyen is – olyan is:
- A WORLD IS MINE Radio Show a Radio 1 állandó esti műsora az ország vezetői lemezlovasaival és Juhász Gergővel. A műsorsáv korábbi hallgatottsági adatai sokszorosára növekedtek. Ennek keretein belül többször szerveztünk egy „VIRTUAL PARTY” névre hallgató, online és FM-en elérhető félnapos programot, aminek a közvetítése rendszerint a 2.000.000-s megtekintettséget is elérte.
- A Ballantine’s Hard Fired hazai bevezető kampányban kiemelt országos részvételünk volt. Vidéken 30 „Hard Fired” rendezvény, majd kampányzárás több ezer fős teltházzal Budapesten.
- A teljes Bolt kampány előkészítése a teltházas Holi Peace fesztiválon. A Holi Peace himnusz (Metzker Viktória x MissMood x Dukai Regina – Titok) videoklipjének főszponzora volt a Bolt, így a rendezvény előkommunikációjában a kiemelt szerep mellett a helyszínen is domináns megjelenést alakítottunk ki: a szomszédos épületek vetítése, egyedi beléptetőpont, sokezer lufi, hostessakció.
Nemzetközi fellépők, akikkel dolgoztunk: (a teljesség igénye nélkül)
Basshunter - Borgore - Burak Yeter - Carnage - Cascada - Chris Lake - Dada Life - Fedde Le Grand - Flux Pavilion - Headhunterz - Laidback Luke - Nervo - Salvatore Ganacci - Showtek - Sub Zero Project - Timmy Trumpet - Tini Gessler - Tujamo - Will Sparks - Zonderling
És további több, mint 50 külföldi sztár…